Monday, April 09, 2007

電影節放映場地排名榜

見到新聞組熱烈的討論,也來分享一點意見。

1.文化中心,電影節的主場館,氣氛最好,但行距窄,頂腳,座位一般,坐中排出入麻煩。Upper Stair觀看經驗只此一家。

2.科學館,獨愛坐左排,座位闊落,螢幕高度剛剛好。我的冷門電影最佳場地。可惜交通不便。

3.葵青劇場,近公司,行距闊,座位舒服。

4.UA時代,新式影院設計,座位音響俱佳。

5.大會堂,氣氛好;與文化中心一樣,座位設計麻麻,也愛坐左排。

6.藝術中心,交通嚴重不便,行距極窄,只去看過一次。

7.太空館,螢幕太細,放映電影效果不佳,與科學館同為冷門電影好場地。

8.UA郎豪坊,觀眾質數低劣;位於八樓,令趕場難上加難,已列為黑名單。

UA太古,會展,電影資料館未曾去過

4 comments:

fourdou said...

ua太古d位好平,好易俾人遮住d字幕~(同埋間院好細,買飛難...)
會展d音響好正,座位好舒服,但係觀眾質素就...
電影資料館以前只去過一次,交通極不便,但係記憶中音響及坐位都係ok的!

林時拉夫斯基 said...

香港國際電影節網上筆記連線已把這篇文章連結到
http://www.hkifflink.net/2007/04/15/1278/ 。

Anonymous said...

住港島, 過海麻煩. 要去葵青同UA Langham好唔方便.
UA Times Square要坐側邊, 中間位如果前邊果個頭大加坐得直就好慘. 我睇"Along the Ridge"前面個男人個頭成個熊人咁, 又全程坐直, 之後又"yuk", 我叫佢坐低少少, 因為我根本睇唔到字幕(意大利戲).
當然最好係文化中心, 但我果晚竟然有人食薯片!
藝術中心好近我, 不過今年無戲響果度睇.
大會堂氣氛好.
科學館係細D, 但通常係D好偏既戲先響果度放.

Anonymous said...

我都覺得文化中心最好!銀幕夠大~