Friday, February 16, 2007

weekend記

週四,多謝思樺送上港樂側田第一場演唱會票,即使明知第二天要早班都要去看。



側田慢歌加管弦樂,可惜佢上半部都仲未進入狀態,佢係encore前才笑認剛剛先開聲,仲話可不可以重頭來過。
在Intermission時,還和band jam了Bossa Nova版的《Erica》 及《走音》,想不到觀眾反應仲好,齊齊打拍子。
當晚最興奮就是2nd part,一開場的管弦樂奏黑武士主題曲,側田拿住激光劍唱《Volar》,全場當然大叫狂呼。
聽港樂通常都會留心重唱歌曲,因為一定有新鮮感,結果側田番唱左阿lam的《千億個夜晚》,Whitney Houston的《Greatest Love of All》,另外仲有Norah Jones既《Don't Know Why》,同Demian Rice 《The Blower's Daughter》兩句鐘過得好快。
另外側田搞氣氛麻麻地,反而觀眾忽然大叫兩野仲好笑,仲中肉。

週五,競逐特首論壇,成個部門都氣氛緊張,體週要趕在3時點拍,趕完1700 cast又要試廠同旺角聲畫同步。一試之下,旺角既signal竟然變成黑白,但同事們盡力重置也失敗。
我見全世界都忙得不可開交,我也沒理由準時收工,於是我繼續留下,幫手快剪tea bump。
幸好最後signal都變回彩色,就到20:00直播時間,袋巾梁還未出現,導演唯有要present用十八區故仔頂。
等到袋巾梁出現,set 完咪已經2010,結果正常出街。
想睇到完場的我,2100已經被Ronnica申令我離開,明日要上早班...

週六,是日馬路地的生日,本來已經很有Holiday mood,誰知導演十點才姍姍出現,得我和車仔做cast,做到七手八腳。
導演回來,又要cap時週片。放工後就直飛出CWB買禮物給馬路地。然後和民再直落CEO Neway。
預早收到馬路地和jOHNNY的攬枕同既蛙的pinhole camera,我相機的數目都成功達到九部。唱到0400,整個人虛脫掉。

No comments: